A jövő most kezdődik

Az AI segítségével ma már olyan problémákat oldhatunk meg, amelyek néhány éve még csak óriási költséggel vagy nagy szervezettel lettek volna kezelhetők. Az innováció és a szabályok újraértelmezése pedig lehetővé teszi, hogy a kisebb szereplők is nagy hatást gyakoroljanak a piacon - akár az Egyesült Arab Emirátusokban, akár máshol.

A technológia fejlődése nem csak a vásárlás élményét forradalmasítja, de új utakat nyit a kereskedelem minden szereplője előtt. Te készen állsz az új lehetőségekre?

Túl sok választás, túl kevés idő

online-piacter-fejlesztese-az-emiratusokba_boseg_zavara.jpg

Előfordult már, hogy csak egy telefont szerettél volna venni, de a bőség zavara miatt elvesztél a választékban? Melyik modell a legjobb? Hol kapod meg a legolcsóbban? Az interneten mindenki a figyelmedért versenyez: gyártók, kereskedők, és persze ott vannak a piacterek is, amelyek azért népszerűek, mert egyszerűsítik a döntést.

Egy jól felépített piactér áttekinthető, könnyen kereshető, és olyan információkat nyújt, amelyekkel gyorsan és okosan dönthetsz - anélkül, hogy több tucat weboldalon kellene kutakodnod. De hogy áll össze a háttérben ez a látszólag egyszerű rendszer?

Az adat az új arany, de nem mind arany, ami fénylik

Egy piactér sikerének titka az adatok feldolgozásában rejlik. Hogyan lehet biztosítani, hogy az eladók adatai pontosak, egységesek és könnyen kereshetők legyenek? Ez egyáltalán nem magától értetődő.

  • Adatgyűjtés: Ideális esetben az eladók strukturált, tiszta adatokat küldenek. A valóság azonban gyakran mást mutat: hiányos, pontatlan, vagy teljesen különböző formátumú adatokat kapunk.
  • Kategorizálás: Minden piactér saját rendszer szerint rendezi a termékeket. Egy futócipő például az egyik boltban a "Sportfelszerelés" kategóriában van, míg máshol a "Női divat" alatt található. Nekünk olyan rendszert kell építenünk, amely ezeket az eltérő logikákat egységesíti, hogy a vásárlók könnyedén eligazodhassanak.

Hogyan különböztetjük meg a termékeket?

Gondoltad volna, hogy még a termékek azonosítása is bonyolult? Az ideális világban minden termék rendelkezik egyedi azonosítóval (például EAN-kóddal), de a valóságban ezek gyakran hiányoznak vagy hibásak. Ha az azonosító nem segít, akkor a termék neve lehet a megoldás - de mi van, ha a kereskedő fantázianeveket használ, vagy egy másik bolt teljesen másképp nevezi el ugyanazt a terméket?

Ezért olyan algoritmusokat fejlesztettünk, amelyek emberi szintű pontossággal képesek felismerni és összekapcsolni az azonos termékeket, minimalizálva az emberi beavatkozást.

Mi lesz a termékleírásokkal?

Még ha sikerül is összegyűjteni és rendszerezni az adatokat, a vásárlók vizuális és szöveges termékinformációkat is várnak. Mi történik, ha egy termékhez nincs adatlap? Régen ilyenkor kézzel kellett mindent kitölteni, ami költséges és pontatlan. Ezzel szemben mi mesterséges intelligenciával generáljuk ezeket, hogy gyorsabb és hatékonyabb legyen a folyamat.

Az eredmény: jobb döntések, elégedettebb vásárlók

online-piacter-fejlesztese-az-emiratusokba_konkluzio.jpg

Az általunk fejlesztett rendszer a mesterséges intelligencia erejét használja, hogy:

  • kevesebb emberi hibával,
  • gyorsabban és pontosabban,
  • skálázhatóan kezelje az adatokat.

A vásárlók szempontjából ez azt jelenti, hogy:

  • ritkábbak az irreleváns találatok,
  • több tulajdonság alapján kereshetnek,
  • és az ár-összehasonlító funkciók valóban pontosak.