Az AI Támogatott Automatizációs Keretrendszer (ATAK) egy innovatív, moduláris eszközkészlet, amely kifinomult és testre szabott megoldásokat kínál a szervezeteknek a mesterséges intelligencia és a folyamat-automatizálás terén.
![](/assets/site.products/modules_site/site-products/images/atak-transcribe.png)
A beszédelemzés új dimenziója
Összegzés és feliratok perceken belülJegyzetelni egy értekezleten és abból emlékeztetőt készíteni sokszor időrabló és fáradtságos lehet. Lemaradunk fontos részletekről, vagy csak nem emlékszünk rájuk. Van amikor nincs elég időnk végighallgatni egy hangfelvételt, de tudnunk kell miről van benne szó. Esetleg egy előadásról készült felvételt oktatási célra szeretnénk felhasználni, de sok idő feliratozni. Az ATAK Beszédhang Elemzővel mindez néhány kattintással már a múlté.
Az ATAK Beszédhang Elemzővel mindez néhány kattintással már a múlté.
Főbb funkciók
Egyszerű használat
A feltöltött vagy médiatárból választott fájlt a rendszer gombnyomásra leiratozza, elemzi és elkészíti a megfelelő kivonatot. Igény szerint a média tartalma alapján automatikusan képes kiválasztani a legrelevánsabb részeket és a megfelelő formátumban készíti el az eredményt.
Beszéd leiratozás
A hanganyagban/videóban elhangzó szöveget a rendszer automatikusan leiratozza a kiválasztott beszédfelismerő módszerrel.
Beszéd elemzés
Kiválasztható, hogy a szöveg elemzése melyik asszisztenssel történjen, például: megbeszélés teljes körű emlékeztető készítése, rövid összefoglaló, komplex összefoglaló, feladatlista és döntések. Ügyféligény alapján a rendszer további asszisztensekkel is bővíthető (pl.: vállalati sablonnak megfelelő tartalmak automatikus előállítása).
Médiatár és integráció
A feltöltött médiafájlok médiatárba kerülnek, ahonnan azok újból kiválaszthatók elemzésre, ezért nem kell még egyszer feltölteni. Vállalati munkafolyamatba illesztés esetén más rendszerben tárolt médiafájlok (pl.: drive, sharepoint) kiolvasása, médiatárba importálása. Értekezletekről készült médiafájlok importálása a naptárból és automatikus feldolgozása.
Eredmény áttekintése és szerkesztése
A kiválasztott asszisztens, vagy asszisztensek elemzésének eredménye megtekinthető a videó alatt. A feltöltött médiafájl alapján elkészült felirat letöltés előtt szerkeszthető.
Média gyorsnézet
Feldolgozás után azonnal megtekinthető a leiratozás eredménye a beépített médialejátszóban. Kulcs információk, elhangzott döntésekre ugrás a videóban.
On-premise futtatási lehetőség
A rendszer nem csak cloudban, hanem igény szerint on-premise is futtatható. Utóbbi megoldás előnye, hogy az adatok nem kerülnek külső félhez, ezért akár bizalmas információkat tartalmazó médiafájlok feldolgozására is használható.
Felhasználási területek
A rendszer képességei számos felhasználási területen hasznosíthatók amellyel értékes időt és erőforrást lehet megtakarítani. Például: értekezletről összefoglaló vagy emlékeztető, oktató videóból kivonat vagy kézikönyv, jegyzetek készítése, marketing célú videók feliratozása, idegen nyelvű feliratozás automatikus fordítással.
Az intelligens gépi asszisztens
Bemutatjuk az élvonalbeli ügyfélszolgálati és produktivitási asszisztens chatbotunkat, amely a legújabb mesterséges intelligencia technológiákon alapul.
Az automatizmus révén csökkenthető az ügyfélszolgálatok leterheltsége, valamint az azonnali elérhetőségnek köszönhetően növelhető az ügyfélelégedettség.
Az intelligens asszisztens a vállalat igényeihez testreszabható, így az számos ponton segít a hatékonyság növelésében, mint egy láthatatlan alkalmazott.
Fejlett képességeinek köszönhetően emberinek tűnő kommunikációra képes akár szóban vagy írásban.
Főbb funkciók
Azonnali válaszok
A fejlett algoritmusok és a természetes nyelvi feldolgozási képességek segítségével a chatbot azonnali és egyedi válaszokat ad szinte bármilyen kérdésre a bővíthető tudástárának köszönhetően, csökkentve a válaszadási időt és növelve az ügyfél elégedettségét.
Új technológia
A chatbot a legújabb generatív MI technológiákra épül, működése ezért sokkal természetesebb, az emberi szóbeli interakciókhoz hasonló élményt tud nyújtani, szemben az eddigi chatbot megoldásokkal. A felépítésének köszönhetően könnyen integrálhatóak az MI megoldások újabb generációi.
On-premise futtatási lehetőség
Az On-premise futtatási módnak köszönhetően a chatbot használható kizárólag belső hálózaton, afféle belsős segítő asszisztensként, ennélfogva nem kerülnek érzékeny adatok harmadik félhez. Ezért bizalmas adatokkal is biztonságosan használható.
Skálázhatóság
A chatbotok egyszerre több ügyfélinterakciót is képesek kezelni, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy hatékonyan kezeljék a nagy mennyiségű ügyfélkérdést anélkül, hogy további emberi erőforrásokra lenne szükségük.
Integrálhatóság
A Dokk platform integrációjának köszönhetően a portálra feltöltött anyagok egyben a chatbot tudástárát is töltik automatikusan. Igény esetén külső rendszer integrációjával már létező anyagok beemelhetők a tudástárba, emberi beavatkozás nélkül. A tudástárba bekerült/módosult anyagok azonnal elérhetők a chatbot számára, így az mindig naprakész válaszokat tud adni.
Költséghatékony
A rutinszerű megkeresések és feladatok automatizálásával a chatbotok jelentősen csökkenthetik az ügyfélszolgálati költségeket, felszabadítva ezzel erőforrásokat, amelyeket összetettebb és értéknövelő tevékenységekre lehet fordítani.
Személyre szabás
Az AI-alapú chatbotok képesek elemezni az ügyféladatokat, lehetővé téve a személyre szabott interakciókat. Például személyre szabott ajánlásokat adhat, ezzel javítva az ügyfélélményt és szorosabb kapcsolatokat építve. A tudástárat és a chatbot működését a megrendelő anyagai és igényei alapján építjük fel és bővítjük.
24/7 elérhetőség
A mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot éjjel-nappal ügyfélszolgálatot biztosít, így a segítség bármikor elérhető, még a rendes munkaidőn kívül is.
Fokozott ügyfélélmény
A chatbotok beépítése a vállalati weboldalakba javítja az általános ügyfélélményt a gyors és pontos támogatással, a várakozási idő csökkentésével és az egyenletes szolgáltatásminőség biztosításával.
Az intelligens hangalapú AI asszisztens
Az ATAK AI VoiceChat a Chatbot képességeit emeli következő szintre hangfelismeréssel és beszédszintézissel. Ideális megoldás minden olyan helyzetben, amikor a hangalapú működés célravezetőbb.
Főbb funkciók
Beszédfelismerés és beszédszintézis
Az AI VoiceChat alkalmazás fejlett beszédfelismerési képességeinek köszönhetően nem igényel manuális szövegbevitelt, ezáltal megkönnyíti a használatot bárki számára. A válaszokat nem csak megjeleníti a képernyőn, hanem hangosan fel is olvassa azokat.
On-premise Futtatási lehetőség
Az On-premise futtatási módnak köszönhetően a VoiceChat használható kizárólag belső hálózaton, afféle belsős segítő asszisztensként, ennélfogva nem kerülnek érzékeny adatok harmadik félhez. Ezért bizalmas adatokkal is biztonságosan használható. Mobil eszközön történő felhasználás esetén csak a beszédszintézis történik az eszközön.
Integrálhatóság
A Dokk platform integrációjának köszönhetően a portálra feltöltött anyagok egyben a VoiceChat tudástárát is töltik automatikusan. Igény esetén külső rendszer integrációjával már létező anyagok beemelhetők a tudástárba, emberi beavatkozás nélkül. A tudástárba bekerült/módosult anyagok azonnal elérhetők a VoiceChat számára, így az mindig naprakész válaszokat tud adni.
Legmodernebb AI Technológiák
Az alkalmazás a legújabb generatív MI technológiákra épül, működése ezért sokkal természetesebb, az emberi szóbeli interakciókhoz hasonló élményt tud nyújtani, szemben az eddigi megoldásokkal. A felépítésének köszönhetően könnyen integrálhatóak az MI megoldások újabb generációi.
Gyors Válaszok
A természetes nyelvi feldolgozási képességek segítségével az AI VoiceChat alkalmazás gyors és egyedi válaszokat ad szinte bármilyen kérdésre, csökkentve a válaszadási időt és növelve az ügyfél elégedettségét.
Mobil alkalmazás
A VoiceChat keretrendszerre építve fejleszthető önálló mobil alkalmazás vagy integrálható az ügyfél már létező mobil applikációjába is, ezzel kiterjesztve annak képességeit. Igény esetén funkciók megnyitása az alkalmazáson belül az AI válasza alapján.
Testreszabható Tudásbázis
Az AI VoiceChat csevegő alkalmazás tudásbázisa speciálisan az Ön üzleti igényeihez szabható, ezzel biztosítva a pontos és releváns válaszokat.
Felhasználóbarát működés
A felhasználói élményt szem előtt tartva tervezett alkalmazás, mely intuitív és könnyen kezelhető.